Vad jag blir trött!

Nu är jag ganska irriterad då jag är hjälm lös för typ 5:e gången. 
Min uvex har gått sönder IGEN och det här är 3:e gången jag har fått lämnat in dom. 
Den första sprack i fästena då dom hade satt fast dom för hårt. 
Den andra kvaddade jag när jag flög av i somras och nu så har hela skalet på hjälmen lossnat. 
Det verkar som om jag inte ska ha en dyr hjälm..
Så igår fick jag klämma på mig min gamla hjälm som är bara sådär liite trång och obekväm. 
Det är lite synd att hjälmarna har krånglat så för det är verkligen en jätte skön hjälm som sitter perfekt och väger inte onödigt mycket. 
Men men jag får väl vänta tills jag får den nya och så hoppas vi på att den håller längre än fyra månader. 

Kommentarer
Postat av: Ebba :)

Gud vad jobbigt att det krånglar så mycket! Men vilken härlig bild, man saknar verkligen att kunna rida i T-shirt! :(

Svar: Ja det är lite jobbigt men jag får väl se det från den ljusa sidan med att jag aldrig behöver slita ut mina hjälmar ;)
Verkligen! Saknar sommaren :(
Hoppfreaks

2014-01-26 @ 16:32:09
URL: http://ebbahfv.blogg.se
Postat av: Anonym

Törliigt :p
Men va heter din hjälm ner än uvex?

Svar: Det är en uvex Carbon :)
Hoppfreaks

2014-01-26 @ 16:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu