Vad hon är underbar

Dagens ridpass var super! 
Hon slutar aldrig att förvåna mig den där hästen! 
Vi red över lite bommar och hon sken upp så fort dom började ta fram grejorna. 
Började med ca 30 min skritt och trav för att senare jobba ytterligare 15 min i galopp på volterna. 
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mig då hon verkligen var hur fin som helst!
Red henne i en lite högre form i galoppen och hon gick kvar alla varv över bommarna. 
Även vänster varvet var jätte lätt idag fast hon tappar bakdelen lite emellanåt. 
Avslutade med att gå med henne i ca 10 min medans jag pratade med Sanna. 
Är lite förvånad då det var stor hästarna som brallade ur idag och inte ponnyerna som det brukar va. 
Vi gjorde även några galopp byten bak en stund men jag fick ordning på henne tillslut! 
Inne i stallet var hon jätte lugn också, jag kunde BORSTA henne och alla fötter var i marken samtidigt och ingen svans som piskade. 
Hon måste haft en väldigt bra dag idag för såhär lycklig har jag aldrig varit när jag har åkt ifrån stallet! 
Världens finare skruttis som börjar få tillbaka sin man igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu