Snygg osso vidare

Idag stod det km i hoppning på schemat och det sket sig totalt redan över första hindret. 
Jag tänker inte ens berätta hur det gick då jag tar på mig skulden för detta fiasko. 
Telefonen har krånglat hela dagen och med tanke på att jag har halebop så kan man ju inte gå in i någon butik eller ringa till någon och be om hjälp. Nej för man måste gå in och chatta med supporten och det tar hela dagen att göra. Bajs.

I morgon är det gymmet som gäller och sedan en sväng till stallet för att fixa det sista med bokföringen.
Så här inpackad är man när det blåser och är kallt ute! 
Älskar att rida i täckjacka och täcke! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu