Ridit liten ponny skrutt!

Jag tror att jag börjar bli sjuk.. 
Har haft jätte ont i kroppen idag och min hals är svullen. 
Så nu sitter jag i soffan och tycker lite synd om mig själv.

Red i alla fall Princess förut (se filmen under) och det gick väl bra. 
Det blev en liten bock tur men jag satt kvar och styrde in i väggen. 
Mamma såg inte riktigt vad som hände utan hörde bara att det dundrade till bakom henne och så kom vi studsandes.
Tyckte hon var fin ändå med tanke på att hon fortfarande vilar. 
Spräckte även jeansen när jag skulle sitta upp, bra jobbat Carlsson.
Red i min Sverige tröja och den är så himla skön! 
Det blev faktiskt en ganska snygg outfit ändå. 
Marin tröja, svarta jeans, marint schabrak och benskydd och lite färg på täcket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu