Nyyååår

Jobbade under dagen igår och sedan åkte jag ner till Louise där vi var några från usek. 
Hade en jätte fin tre rätters middag som vi lagade tillsammans med toast, kyckling och någon efterrätt som jag inte vet namnet på.
Vi åkte ner till Sandgrund vid tolv slaget och kollade på fyrverkerierna som var väldigt fina!
Det var hur mycket folk som helst och jag träffade massa personer som jag känner. 
För att komma hem så gick vi hela vägen men det var skönt med lite frisk luft. 
Alla somnade ganska tidigt ( typ halv 4 ) och vi var hur trötta som helst! 
Gick upp tjugo i ett och åt frukost medans vi hade ett litet familjeråd. 
Somnade i soffan när jag kom hem och det ska bli skönt att gå och lägga sig sen. 
En årskrönika kommer upp i slutet av veckan och även fler bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: IDA

Kan du skicka den bilden? Måste också ha en bild till bloggen ;)hihi

2014-01-01 @ 22:40:16
URL: http://Www.idalarsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu