Km dressyr 2014

Idag har jag tävlat km i dressyr på Jipie Bootylicius (Mika) och hon var huur fin som helst! 
Några små missar blev det och det slutade i en andra plats på 65% men jag är glad ändå. 
Har tydligen tappat bort mina vita ridbyxor så jag fick illa tvunget rida i svarta.. 
Det är verkligen synd att den där ponnyn inte är större för hon är min typ av häst. 
Inte för svår och inte för lätt men även dom där lite oväntade sakerna som kan hända då och då. 
Summan av kardemumman så är jag väldigt nöjd! 

I morgon har jag Prinsess för Johanna är borta så jag tar nog med kameran så mamma får nog knäppa lite bilder. 
Foto: Lovisa Gröndahl 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är fin mika :)
Men vilken är den vita hästen? Liknar ju typ Jossan :p

2014-01-18 @ 22:44:38
Postat av: Wilma

Vad fina ni är! Vad roligt, grattis till andraplatsen! :D

2014-01-19 @ 12:50:45
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu