Ja detta går ju bara utför

Ja min hjälm är skickad till Tyskland och den modellen har slutat att tillverkats men dom jobbar på en ny så det kommer jag få i slutet av mars. 
Dom hade aldrig fått in det här problemet förut så jag var först i Europa med det haha! 
Jag var i alla fall på Hööks och beställde en ny hjälm förut. 
En brun Lami-Cell som kommer i morgon eller på fredag så nu har jag en hjälm i alla fall. 

Något som gjorde att denna dag bara sög stenhårt var att världens bästa Sofia inte kan komma till mig på sportlovet :(
Men men jag får väl hålla ut till sommaren så har jag något grymt att längta efter! 

I måndags och tisdags red jag ut på dom små ponny skruttarna Mika och Sessan och båda skötte sig exemplariskt! 
Det blev en massa jobb på stora volten i sommar hagen och mitt fokus låg på att få dom två damerna så lugna som det gick. 
Är väldigt nöjd med mitt jobb då dom blev jätte fina på slutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu