Fluffiga moln

Gårdagens dressyr träning var bara wow! 
Vi hade mycket galopp arbete och slutade passet med lite skänkelvikningar i galopp. 
Jag är fortfarande helt lyrisk då jag aldrig kunnat fått den där bångstyriga fjårdingen att gå i form ett helt pass i alla gångarter och övergångar. 
Men igår gick det och jag har nu förstått vart knapparna sitter på den där ponnyn och det var verkligen skönt! 

Eftersom allt verkar gå utför för mig så gick mina chaps sönder igår också.
Bajs bajs bajs säger jag bara!! 
Det är verkligen någon som vill att det ska gå dåligt för mig!
Bara den här veckan har jag somnat på lektionen, missat bussen, fått min sovmorgon inställd, fått reda på att jag inte får någon hjälm, haft sönder chapsen, bussen var 15 min sen så jag blev försenad till svenskan, bränt mig på plåten och glömt att handla en massa saker! DÅLIG VECKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu