Darkness

Jag är inte den som berättar öppet om mina känslor eller hur jag mår men jag tycker att ni borde få veta så att ni förstår vad som händer här på bloggen.
2013 har inte varit något bra år, det har sugit ganska hårt faktiskt. 
Det senaste halvåret har varit värst då det inte har gått en dag utan att jag har haft ont, antingen i kroppen eller hjärtat.
Jag vill inte vara den som gråter på kvällarna eller biter ihop så mycket för att det inte ska synas. 
Jag vill vara den personen som slipper ha ont. 
Slippa värken, orka mer, inte vara på väg att svimma varje dag och inte må dåligt över personerna som jag hatar.
Dom flesta personerna som känner mig ser mig nog som en tjej med ganska mycket pannben och det har jag men innerst inne är jag väldigt liten och sårbar. 
Just nu vill jag bara ha någon som jag kan släppa ut allt på och gråta utan att behöva bry mig. 
Jag vill vara lycklig.
Det skulle vara så mycket lättare att bara fly från det här, men när jag kommer tillbaka finns det fortfarande kvar och jag kan inte bara springa iväg. 
Tack och hej från mig.

Kommentarer
Postat av: IDA

<3

2014-01-08 @ 15:55:55
URL: http://www.idalarsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu