Älskade underbara häst

I torsdags var det bara kaos hela dagen!
Det började med att jag vaknade sju minuter innan bussen gick så jag fick slänga ihop allt jag skulle ha med mig: tandborste, frukost, ombyte och smink. 
Tror ni inte att jag glömde hälften av det där hemma? Jodå det gjorde jag! 
Hade idrott första lektionen och den spårade ur totalt som vanligt och jag gick i mjukis kläder hela dagen. 
På kvällen red jag Jamaica och det gick hur bra som helst! 
Hon var jätte fin och lösgjord och jag log igenom hela passet.
Vi hade bomarbet och hon var kanske lite taggad men kunde sänka sig även i vänster varvet. 
Den här bilden är tagen för ca ett år sedan och då var jag tvungen att rida med ett väldigt skarpt bett för att hålla ihop henne. 
Nu ett år senare kan jag rida på ett vanligt tredelat och hon tar stöd och kan bli låg och fin i formen. 
Är verkligen jätte stolt över henne och måste ta med kameran så ni kan få se hur fin hon är! 
På tal om henne så stod vi och gosade i morse och det var tydligen så skönt att hon somnade, haha så söt!

Kommentarer
Postat av: Tova ~ Kombiryttarna ♥

Såå cool färg på hästen! :D

2014-01-11 @ 21:56:31
URL: http://kombiryttarna.blogg.se
Postat av: svea-karin

vilken fin häst!

2014-01-19 @ 22:16:21
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu