Asså ja vet inteeee

Typ sådär känner jag nu! 
Jag vet inte! Jag vet inte! Jag vet intee!!
I lördags jobbade jag i alla fall för sista gången vilket är lite skönt men kommer ändå sakna det. 
Jamaica fick sig en friserings omgång så nu är hon jätte fin ett tag. 

Idag har jag varit jätte trött! 
Har träningsvärk som heter duga och är jätte slapp. 
Blev helt död efter idrotten och lyckades även typ stuka min tå när jag julade. Smart Carlsson.
Och jag har även typ satt mig i skiten totalt och det är jätte jobbigt! Måste verkligen bestämma mig nu.
Ska till stallet snart och då är det dax att inviga den nya hjälmen, woop woop! 
Mongoliden ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu