Zamn boo who is you?

Att ha en och en halv lektion och sen lunch var väldigt konstigt.. 
Mellan lektionerna och friidrotten hade vi ett hål på 1,5 timme och det var skönt att bara sitta och prata utan att det var fullt med småbarn. 
Senare nu på kvällen har jag varit och handlat och bakat muffins för första gången i pappas kök på 13 år.. 
I morgon är det sovmorgon och sedan fortsatt bak när jag kommer hem. 
På lördag är det 4H-dag och då ska jag vara i stallet hela dagen och ha bland annat ansiktsmålning! 
Är inte min hjälm snygg? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu