"Vill ha" begär

Idag har jag varit hurtig!
Jag har både trånat och varit ute på långpromenad. *pluspoäng till mig*
Något jag har stort "vill ha" begär på är hela carlings butikerna! Det finns så sjukt mycket snygga kläder och hittade även några snygga tröjor på cubus förut.
Skulle vilja ha en obegränsad budget och kunna köpa alla snygga kläder som jag hittar!
Än så länge får jag stå ut tills oktober med att köpa nya kläder om jag inte kan fjäska lite för mamma, hehe ;)
Pengarna den här månaden har gått åt till smink, presenter till Johanna och Macklemore bland annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu