Trött

I morgon är sista skoldagen för den här veckan och det ska bli skönt! 
Jag är verkligen jätte trött och har lust att gå runt i mjukis kläder hela dagarna.
Dom två senaste dagarna har jag varit och tränat och jag ska även göra det idag. 
Jag kom nyss hem från att ha varit på stan med Johanna och köpt godis på hemmakväll, haha. 
Köpte även en mössa på BikBok som är otroligt snygg! 
Nu är det höst på riktigt och jag tror att det kommer bli en kall vinter eftersom det redan är runt nollan.
Haha den här bilden beskriver mig och Johanna ganska bra! 

Kommentarer
Postat av: Emelie & Moa

Fin blogg! Kolla gärna in på våran så blir vi jätteglada :)

2013-09-25 @ 20:13:52
URL: http://ridgalnisarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu