Stallet

Idag gick jag upp tidigt för att följa med Johanna på banhoppnings träning på Sörmon. 
Första klassen blev ett stopp eftersom Princess bestämde sig för att bli jätte rädd för en palm som stod vid ett hinder  som hon har hoppat över flera gånger. 
Andra klassen gick galant men hon var kanske lite väl på hugget men det gjorde inget då dom gick runt på 0 fel. 
Nu under eftermiddagen har jag pluggat och gjort klart en massa arbeten i svenska, engelska och NO. 
Just nu vill jag döda allt som har med poesi att göra. 
Wilma tog min telefon förut och tyckte det var kul att ta ett kort, haha! 
För er som inte är så insatta så startade hon ung ponny sm ute på Hammarö i somras med sin b-ponny. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu