Skjut mig.

Dom två senaste dagarna har bara varit bajs. 
I fredags blev jag sjuk och skar mig med kniven när jag skulle skära upp melon. 
Kollade på The Call med Johanna på gårn och den var så hemskt läskig så usch! 
Igår var det Tjurruset och jag blev jätte taggad på att springa nästa år! 
Var i stallet och åt med brudarna för att sedan gå till Max och dra en lyxshake. 
Lyckades klämma katten i dörren så nu hatar han mig och gjorde även det samma med mig, ingen bra grej. 
Än så länge har dagen tillbringats i sängen med kebabrulle, celsius och datorn tillsammans med näsdukar och snuva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu