September

Idag började dagen med sovmorgon, fyra lektioner och sedan hemåt igen.
Var på gymmet förut och körde det vanliga, lite cykel, ben och armar.
Kommer sitta med fetaste träningsvärken i morgon med det är bara skönt!
På tal om i morgon så är det jobb på dans festival som gäller och det ska bli riktigt kul!
Senast den festivalen var i stan var 2010 och det var ett tag sedan.
Lite update om min hjälm så är det så att den fortfarande inte är färdig.
Där jag köper min rid utrustning så har dom ca. 25 hjälmar beställda från uvex som inte kommit till sin ägare än..
Det börjar bli lite bråttom eftersom det bara är en månad kvar tills jag får rida igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu