Planering & fix

Idag har jag varit i stallet eftersom det har varit "öppet hus". 
Det har funnits "klapp hagar", ponny ridning, körning med häst och vagn, tävlingar, loppis och ansiktsmålning där jag satt hela dagen mm. 
Det var verkligen jätte kul att måla barn och ungdomar i ansiktet och det är inte något jag gör varje dag.
Faktum är att det var första gången men det blev faktiskt väldigt bra om jag får säga det själv! 
Kvällen spenderade jag hos Johanna och i morgon är det banhoppnings träning på Sörmon som jag ska fota. 
Jag har även fixat prao plats för hösten men det berättar jag mer om när det är spikat! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu