Ny vecka på G

I morgon är det ny vecka full med saker att göra.
Skola, stallet, gymmet med mera är några av sakerna som ska hinnas med och självklart så ska ju bloggen med på ett litet hörn.
Lite roliga saker i mitt liv just nu är att det är ca en månad kvar till Macklemore, mitt paket med kläder borde komma i morgon och jag kan knappt gå men det är nog inte så roligt förästen..
Något knasig måste ha hänt när jag trånade förut för jag tror att det är sätesmuskeln (eller någon annan muskel som går från låret, genom höften/rumpan och upp i ryggen) som har fått för sig något..
Har haft såhär förut och det brukar gå över efter natten eller bara bli värre men vi får väl se hur det går.
Hoppas ni har en bra vecka framför er så syns vi i morgon om ni kikar in här då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu