Mot stallet

På en halvtimme lyckades jag sluta skolan, cykla hem till mamma, byta om till stallkläder och cykla hem till pappa. 
Sedan den andra halvtimmen kom jag hem, packade upp, lagade mat och åt. 
Nu sitter jag här och smälter maten och väntar på att pappa kommer hem så jag kan åka till stallet. 
Det är teori hela kvällen så det är därför jag ska vara med på lektionerna eftersom dom bara ska sitta inne och inte ha någon "häst kontakt". 
Ska bli kul att se minen på eleverna när jag ropar upp dom eftersom dom inte vet att jag ska dit ;) 
I morgon är det skolfoto och prov, taggad till tusen.. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu