Lilla snorungen

Precis! Den lilla snorungen är jag just nu och min röst är även påväg att försvinna eftersom jag inte pratat på två dagar typ. 
När man är ensam hemma så finns det inte så många att prata med haha! 
Om tre veckor hoppar jag upp på hästryggen igen och det ska bli otroligt skönt att komma tillbaka.
Det är två saker som jag har gått runt och funderat på nu ett litet tag.
Nummer ett: Jag vill verkligen ta hem Nikita! 
Den hästen är verkligen min dröm häst men även den hästen jag absolut inte vill ha.  
Stoig, rädd för vatten, något het, något svår lastad men även jätte gosig, hur snäll som helst, älskar att hoppa och väluppfostrad! 
Nummer två: Mitt hår. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det? 
Just nu är det ju rött men jag funderar på att färga det jätte blont och testa det ett tag, funkar inte det har jag bara i röd färg igen. 



Kommentarer
Postat av: Ewa

Vem är nikita?

2013-09-16 @ 22:57:02
Postat av: Erika

De var en annorlunda beskrivning av en häst.
Snäll, men svår osv. ;)

Intressant, vore kul o läsa mer om de. :)

2013-09-19 @ 09:58:23
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu