If I ain't your girl

Ojojoj vilken dag..
Var i skolan i alla fall och det var inte så jobbiga lektioner men i morgon har jag en och en halv lektion sen är det friidrotts prov som jag slipper! 
Kommer joina hockey killarna från JB gymnasiet i stället, haha! 
Lite jobbigt är det att inte få vara med men det är smällar man får ta när man bär sig dumt åt.
Våran NO lektion spårade ur totalt när läraren skämde en kille i klassen så han typ skakade.. (Vi höll på med syror och hon skrek till och han nästan kastade iväg röret med syra... Han höll inte mer i det röret på lektionen..haha) 
Nu äntligen har jag hämtar min hjälm efter två och en halv månads väntan så kom den äntligen fram! 
Kollade även på stövlar och blev helt kär i ett par från MH men prislappen ligger på 4000kr...  
Får se om det blir så eller nya skor plus chaps och ett par vinter stövlar så att jag inte tappar tårna i vinter. 
Bara ca två veckor kvar nu tills jag är tillbaka!! Taggad till tusen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu