Förlåt

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen men jag har haft lite mycket att göra och bloggen har kommit lite åt sidan.
Jag var ute och gick igår vilket skulle tagit typ en halvtimme eftersom jag gick fort men jag fastnade i stallet och hos Johanna på vägen hem så det tog typ 2 timmar i stället.
Idag har dagen varit konstig.
Jag började med att för sova mig, hade gymnasie info, var jätte hungrig, en välförtjänt håltimme med nudel lunch och sist en förvirrande NO lektion..
Efter skolan har jag varit på gymmet och haft möte med usek vilket var trevligt och vi fick mycket vettiga saker gjort!
Bjuder till sist på en kreativ bild på mig själv:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu