Ändrade planer!

Förut var jag och tränade med en kompis. Hon är fotbollsspelare och har inga arm muskler så hon kommer ha träningsvärk i morgon! *hihi* 
Åkte sedan till stallet och firade Ida som fyller år idag med massa tårta och saft. 
Jag fick även kommentera lektionen och det var jätte roligt.  
Dom red framdelsvändningar och skänkelvikning och tillslut blev det riktigt bra för alla måste jag säga! 
I morgon är det ändrade planer så det blir ingen träning men jobb hela kvällen i stallet och det ska bli så skönt att få träffa alla elever igen efter sommaren! 
På tal om stallet är det bara ca 4 veckor kvar tills jag får hoppa upp på hästryggen igen och jag kan knappt tänka mig hur ont jag kommer ha i kroppen efteråt! 
Saknar faktiskt denna vackra varelse en aning även fast hon hade av mig! 

Kommentarer
Postat av: Jessika

Fin blogg och fina bilder! :)

2013-09-10 @ 11:17:28
URL: http://www.jessikaung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu