Vilken dag!

I morse var jag ocg tittade på när Sanna tävlade och hon kom trea i LC och vann LB och det här var hennes första dressyr tävling! Grattis världens bästa kompis!
Jag åkte sedan ut till Putte och tog mig en tur ute på gärdet med Maja och resten av det vanliga gänget.
Ollie fotade lite och jag ska tvinga med honom varje gång jag rider för det är det bästa som finns att ha en kompis som är riktigt grym på att fota!
Alla bilder är inte tagna utav honom men dom andra var väl hyfsade dom med.
I morgon är det stallet mellan 07.00 - 12.00 och sedan ska jag försöka mig på att springa spåret igen.
Nu syns det vilket rött hår jag verkligen har, haha!
Tog även några bilder på nykomlingen och hon är så otroligt underbart söt! Dom bilderna kommer upp i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu