Stallet nästa

Igår var jag och tränade och herregud vad ont det gjorde i mina ben!
Jag har haft träningsvärk sedan jag har sprungit och kört benpress den här veckan och det har inte varit så speciellt roligt.
Det känndes som om det var två cement block i vardera ben som bara pressades ihop när jag hamnade under 90 graders vinkel med benen.
Som rubriken lyder så ska jag strax åka till stallet och jag har inte en aning om vad vi ska göra på dressyrträningen, haha.
I helgen har vi dressyr tävlingar med både ponny och häst och på söndagen så har vi över 90 starter!
Men jag ska nog försöka komma ut till Putte någon dag också eftersom det var tre månader sedan jag red honom och Maja som rider honom ibland sa att han hade varit väldigt seg den senaste tiden så vi får se om en tur på gärdet kan ändra på den saken.
Bjuder till sidst på en bild på mig själv från New York i somras, den fantastiskt underbara sataden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu