Snooza med Simon & Emil

Rubriken ovan: en grymt bra youtube serie som alla borde kolla in! (Den är uppladdad på Splay Sveriges sida.)
Träningen idag var väldigt speciell då jag red våran lilla lilla c-ponny Sessan men det gick väl ändå hyfsat bra måste jag säga.
Vi red mycket skänkelvikningar och hon har tendensen gå med rumpan före och bara flyta iväg utan att lyssna på den som sitter på ryggen.
I morgon är det fredag och det betyder helg och HÖSTLOV och zumba med Linn som vi nu har satt som tradition! 
Det jag inte är taggad för i morgon är en muntlig redovisning i engelska vilket jag inte alls vill göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu