Ny vecka, nya tag

Det har varit en händelserik helg med mycket intryck att ta in. 
Jag kommer ha kvar den magiska känslan från konserten när alla hoppade, dansade och sjöng med till låtarna. 
Jag har precis varit och tränat och jag kommer ha världens träningsvärk i morgon.
På tal om i morgon så har jag två möten och sen ska jag rida med min kära grupp. 
I morgon är det även en bra skoldag så som alla andra måndagar eftersom jag inte har svenska/engelska och slipper min mentor, haha! 
Jag sprang även på gymmet förut och det gick över förväntan faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu