Min prick

I torsdags red jag Jamaica för första gången på fyra månader och jag hade totalt glömt bort hur kort och studsig galopp hon har och även hur ''tunn'' hon är.
Men jag var ändå världens lyckligaste när jag väl kom upp min underbara pricks rygg!
Vi tränade på att rygga och hon vart väldigt lösgjord och fin och kunde lugna ned sig lite efter galoppen.
Maud sa till mig när passet var slut att det såg ut som om det var igår jag red henne och att jag inte hade glömt bort var knapparna sitter.
I morgon ska jag åka ut till stallet på morgonen och kolla på när Sanna och resten av hemma ekipagen tävlar för att sedan åka ut till Putte och rida ut med Maja.
På söndag är det upp tidigt för att vara i stallet när tävlingarna starta halv åtta på morgonen.
Självklart kommer jag ha med kameran och jag såg även att dressyrmupps Linn ska vara med och tävla så jag hinner nog knäppa någon enstaka bild på dom också skulle jag tro.
Fina skruttan från i vintras.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vilken söt! Jag har också en prick haha :)

2013-10-12 @ 09:08:26
URL: http://sofiejansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu