Lilla mys hästen

Igår träffade jag Sanna på skolan när jag hade slutat och hon följde sedan med och så gick vi till stallet tillsammans.
Det var möte för oss som jobbar på helgerna och sedan hade vi i verkställande utskottet möte bara för att checka av läget.
Jag hann bara vara med på halva första och sista lektionen men det var nog för att få se våra duktiga elever.
Jamaica var hur gosig som helst och hårade ned min jacka så nu är den inte marin längre utan vit.
Hon är allt för gosig lilla plutt hästen.
Nu ska jag alldeles strax åka och träna och i morgon är det ridning på schemat igen.
Hon är så söt det lilla charmtrollet! ❤

Kommentarer
Postat av: Emma

Konstig bild xP

2013-10-09 @ 17:47:22
Postat av: Ella

Så gulligt av dej, du är också riktigt duktigXD😂😂

2013-10-19 @ 23:13:00
Postat av: Anonym

Så gulligt av dej, du är också riktigt duktigXD😂😂

2013-10-19 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu