Jag har ridit!

Idag har jag ridit för första gången på tre månader. 
Det kändes jätte bra men lite ovant. 
Jag har varit jätte nervös en hel vecka över det här men det gick ju bra i alla fall. 
Jag red "Mika" som är en c-ponny och det är ju lite skillnad mot den hästen som jag trillade av som är 171 cm i mankhöjd. 
I första traven var jag faktiskt lite rädd eftersom det kändes som om jag inte riktigt hade kontroll och att det gick för fort men efter ett tag blev det bättre det kändes som vanligt. 
Jag hade glömt bort hur jobbigt det var och jag kommer säkert ha träningsvärk i morgon. 
Jag gosade med Jamaica hela kvällen och hon är ju bara för charmig! 
Jag åt ett äpple i ridhuset och hon stod och kollade på mig och när jag sa "kom då" så gick hon iväg med ryttare och hela paketet mot äpplet och blev över lycklig! 
Såhär charmiga är vi på snapchat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu