Jag har ont

Igår hade instruktörerna ordnat en aktivitets dag till Värmlands bästa ungdomssektion, ja ni hörde rätt! 
Våran usek har blivit utsedd till Värmlands bästa vilket är otroligt roligt!
Vi började med att rida en långritt till Sörmon och grus groparna.
Efter halva vägen bytte vi hästar med varandra och det var väldigt spännande. 
Vi satt till häst i 3 timmar och 10 minuter och jag har sån träningsvärk i mina ben och skavsår i rumpan.
Efter det gick vi en tips promenad och grillade korv. 
På kvällen var jag på skivstångs pass och det är så grymt jobbigt!
Så jag har fetaste träningsvärken så idag blev det ett lätt pass för att få igång kroppen lite och bli lite mjuk.
Vi blev indelad i olika lag så det är orsaken till våra snygga outfits! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu