Fullproppat schema

I fredags var jag ledig och tillbringade dagen med kompisar på bland annat badhuset och chill kväll hemma.
På lördag eftermiddag åkte ett gäng från stallet iväg på ledarutbildning på Dömle scoutgård och sov över där tills igår söndag.
Det var verkligen jätte roligt och lärorikt med många bra övningar och lekar för att bli en bättre sammansatt grupp.
Har världens träningsvärk efter allt dansande, hoppande och limbo gående, hur ska det gå på Rix14 nästa sommar då kan man undra om jag var helt slut eter bara en helg.
Jag var så trött när jag kom hem så jag somnade sittandes i sängen framför tv:n med ett glas vatten i handen då kan man snacka om att jag var trött!
Den här veckan är ganska chill och skön med typ bara halv dagar hela veckan och Näääk & Nimo på onsdag kväll och Macklemore på fredag!
Jag ska komma igång med ridningen den här veckan och jag är faktiskt lite nervös måste jag säga.. Men det ska bli grymt kul att komma igång igen!
Sötaste lilla fisen som jag gosade extremt mycket med förut! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahhoärsågo! XD

2013-10-01 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu