Förlåt

Jag ber om ursäkt för dåligt uppdaterande men jag har inte riktigt orkat när jag kommit hem vid halv 10 varje kväll. 
Måndag: Början av passet var bra men på slutet när vi skulle gör bakdelsvändningar i höger varv var det totalt fel och det blev inte bra alls!
Jag är inte nöjd över det passet på Peggy.
Tisdag: Jag red Leo och Lucky för att demonstrera olika förmer så jag red två väldigt lugna pass med mycket serpentiner och lösgörande jobb. 
Det var ungefär ett halvår sedan jag red båda hästarna men jag är ändå nöjd med dom lätta passen.
Onsdag: Var på styrke/konditions pass och det var det hemskaste jag någonsin gjort! 
Jag har så otroligt ont i min kropp!
Torsdag: Var hos doktorn på morgonen och nu väntar jag på provsvaren.
Red sen ett pass på Peggy igen och den här gången var det mycket bättre och jag är jätte nöjd! 
Fredag: Ska till gymmet och köra lite zumba med en kompis.
Lördag: Jobbar för första gången sen i somras så det ska bli roligt!
Söndag: Ska följa med några från stallet på dressyr tävling i Säffle och det ska bli jätte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu