Det bara regnar

Tävlingen i Söndags gick bra och vi kammade hem en andra plats med ponny och en andra + tredje med häst.
Det regnade och var jätte kallt hela dagen så jag var riktigt trött när jag kom hem på eftermiddagen. 
Igår red vi för Sanna och det var inte en lektion som passade min prick. 
Eftersom hon är så oerhört stressad måste man ta allt med små steg och ta det så lugnt som det går.
Men jag är ändå nöjd med henne och fick sträcka ut halsen ordentligt på slutet.
Hon är ändå världens sötaste när jag gick med henne efter lektionen då hon hade öronen framåt hela tiden och gick och kollade på allt som om det var helt nytt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu