Bra träning!

Igår kan man snacka om att det var ett bra tränings pass!
Det var andra ridpasset för den här säsongen och det gick jätte bra.
Både jag och Harry var genom blöta efteråt och jag trodde inte att jag skulle kunna rida i kortärmad något mer i år men det gjorde jag igår!
Vi red förvänd galopp och han blev jätte avslappnad mot slutet och jag kunde lägga honom i en jätte låg form så att han fick sträcka ut ryggen ordentligt.
I kväll är det möten på schemat igen och även jobb ute i ridhuset.
Här är en gammal bild på mig och Harry.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin häst :)

2013-10-08 @ 15:44:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu