Tävlingen i lördags

Tanken var at jag skulle ladda upp bilderna på datorn och sen göra några tids inställda men eftersom mamma glömde datorn på jobbet och den här hemma inte funkar så sket set sig totalt.
Jamaica var i alla fall jätte duktig och hoppade allt utan att tveka även fast jag inte red så snälla väger på grund att att jag för första gången i mitt liv glömde vägen. Jag kom i alla fall på det i sista sekunden och lyckades styra på rätt hinder.
Jag är inte nöjd för fem öre över min insatts och jag har ridit så himla mycket bättre än vad jag gjorde i helgen.
Men som sagt, väldigt nöjd över hästen och vi vann ju faktist så det är ju lite bra i alla fall ;)
Bilderna blir så orettvisa när man tar kort på kameran.

Kommentarer
Postat av: evie

Jag förstår varför du är missnöjd med dig själv men tänker att du kanske borde vara nöjd med att du faktiskt rädda situationen och gick och vann :) du kommer garanterat ha bättre koll på vägen framöver efter den här upplevelsen!

2013-11-18 @ 17:21:17
URL: http://www.evieastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu