Skrutt ponnyn

I går var Putte med Maja till ridskolan och var med på hennes lektion så han var lagomt trött efteråt.
Så idag blev det en tur barbacka upp till ridskolan och tillbaka med mestadels skritt och lite trav.
Vi var ute i ca en timme men det behövde han.
Han gick jätte lågt hela tiden och jag tror han tyckte det var skönt för han gick och frustade väldigt mycket.
Jag gillar att rida barbacka då jag får mer kontroll på min sitts och måste ha en bra balans för att inte glida av. 
Jag tycker även att det är enklare att känna när han arbetar med ryggen mer och hur musklerna rör sig.
Var även och hälsade på världens underbaraste kattungar igår!
Jag dör så söta dom är! 
Det är Olivers syster som har dom och dom är fem stycken små svara och gråa krabater! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu