Så nöjd

Jag borde ha folk som sover hos mig varje kväll för jäklar va det gick fört att göra sig iordning och gå upp!
Sen är det ganska mysigt att slippa äta frukost själv också.
Jag har varit väldigt trött idag och jag höll på och somna på matten så läraren slutade prata, så jag var väl förtjänt en kebab pizza på lunch! 
Efter skolan åkte jag till gymmet innan jag for till stallet.
Det var verkligen bästa dressyr träningen på länge! 
Även fast det flög lite bakben då och då var Leo väldigt fin hela passet och gick i en stadig form och jag kunde göra honom lång och låg på slutet. 
Vi tränade galopp fattningar och han behöver det då han behöver bättra på sina muskler lite. 
Nu sittar jag framför datorn och kollar på Kevin Hart i min gigantiskas säng!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

Härlig bild :D

2013-11-12 @ 11:43:01
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu