Regn igen

Har upptäckt att dom flesta av mina rubriker har något med regn att göra men det är ju så vädret är här för tillfället och även idag.
Det har ös regnat konstant hela morgonen och som grädde på moset så har jag blivit sjuk igen.
Jag har inte tid med att vara sjuk nu, det betyder att jag missar skolan, kan inte träna och orkar inte rida.
Men det bästa är att jag nu har en väldigt bra anledning att gå runt i mjukis kläder! 
Här är en bild från i måndags när Jamaica klipper 90 cm utan några större problem och jag ska stå ut hela dagen i morgon så jag kan vara med på hoppträningen i morgon kväll! 
Till helgen ska jag lägga i mer färg i håret så att utväxten försvinner.
Ett litet tips: färga aldrig håret rött! Det är sjukt jobbigt och krävande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu