Praktik

Första dagen på praktiken är nu avklarad och det var verkligen jätte kul!
Jag har ridit Diane (som jag trillade av i somras) och Candra som precis har haft föl.
Jag blev jätte lugn så fort jag kom upp på Diane och det förvånar mig faktiskt.. Trodde att jag skulle va mer rädd eftersom jag har gått och varit nervös i fyra månader nu haha.
Vi var ute och gick med dom nyblivna valackerna och dom är bara för söta! Ett år och inte alls så vackra nu när vinter pälsen kommer.
I morgon är det bara på't igen i minus graderna och det är verkligen jätte kallt ute i torpet på dagarna när jag inte har eldat i spisen.. 
Candra gav min en lite rodeo tur ute i skogen med bockningar, passage och en låång tur med backande längs vägen.

Kommentarer
Postat av: Ester

Gud va roligt att Praoa, gjorde det själv för nåogn vecka sedan på Täby galopp. Var Praoar du?

2013-11-22 @ 10:10:43
URL: http://evh.blogg.se
Postat av: Ester

Sv; Gud så roligt! Vad fick du göra? :D

Svar: Jag fick rida, hantera fölet & ettåringarna, vara ute med tvååringen & massa annat :)
Hoppfreaks

2013-11-23 @ 10:02:42
URL: http://evh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu