On the road

Nu är vi påväg mot Stocholm för ungdomsforum och SHIS13!
Jag har inte riktigt koll på vad det är vi ska göra men vi ska i alla fall ta oss till Alvik och vara där under dom här två dagarna. 
När vi kommer hem så tror jag att vi kommer ha mycket intryck, nya tankar och idéer med oss i bagaget. 
Det är jag och Elin från ungdomssektionen som åker då dom andra har egna biljetter och det var bara vi som nappade.
Jag hoppas på att få med mig ett par ridbyxor, handskar, strumpor och lite annat smått och gott hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu