Lite kär här va

I går var jag och tränade och det gick riktigt bra. 
Det är riktigt gött att träna med skivstång för det är sjukt jobbigt men man mår riktigt bra efteråt.
Jag har börjat kolla på Teen Wolf då jag väntar på att Hart of Dixie ska komma ut helt och jag är helt fast!
Det är lite jobbigt att avsnitten är så långa men det gör inget för det är så oerhört bra!
I kväll ska vi och handla inför helgens övernattning och sedan är det möte med dom nya instruktörseleverna.
Saknar sommaren oerhört just nu! 
Vill ha värme och blommor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hart of dixie äger!!

2013-11-14 @ 14:29:22
Postat av: Vinn biljetter till Stockholm Horse Show!

Ååh vilken söt häst! Jättefina bilder du har på bloggen! :)

2013-11-14 @ 18:03:12
URL: http://www.jessikaung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu