Kallt

Det var väldigt skönt att komma hem till en varm lägenhet igår efter att ha varit ute i blås vädret hela dagen. 
Jag red två väldigt lätta pass på Diane med mycket skritt och lite trav.
Vi har tränat dom här dagarna på att stå still och vi stod still flera minuter igår!
Jag packade sedan ihop en massa saker och satte mig på bussen hemåt för att rida ett dressyr pass på fjårdingen som gick över förväntan.
Duktig liten ponny det där!
Idag gör jag sista dagen på praktiken och det ska bli kul fast lite tråkigt då tiden gått så fort.
Det jag ser minst fram emot är att frysa då det är 5 minus ute och jag är jätte snorig.
Haha hon ser ut som en älg uppifrån, fast med små öron.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, va fin blogg du har :D

2013-11-23 @ 08:18:46
URL: http://johannanordstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu