Jätte trött

Idag har det varit en hyfsat bra dag då jag bara gick i skolan till klockan var 12 men jag stannade kvar till kvart i två och fixade lite med julshowen.
Under kvällen/eftermiddagen har jag hunnit med att tränat, varit och handlat och haft usek möte i stallet.
Den här veckan har verkligen gått jätte fort och i bland önskar jag att jag kunde bromsa tiden lite och bara slappna av.
Detta har gjort att jag är väldigt trött men det kan nog bero på att jag är uppe ganska sent på nätterna..
I morgon är det plannering av julsow på skolan och sedan jobb i stallet hela kvällen med lektioner.
Jag har inte så mycket på hjärtat för tillfället men till helgen ska jag till Sthlm horse show för första gången och det ska bli väldigt roligt!
Vad jag ska göra mer i Sthlm håller jag hemligt än så länge men jag kommer berätta en massa efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu