Jag fryser

Hoppträningen i måndags gick väl helt okej.
Jag är inte så jätte nöjd då jag inte känner mig så trygg på små ponnyer.
Igår hade jag första och sista lektionen och dom red övergångar och skänkelvikningar och båda grupperna var riktigt duktiga!
Det är oerhört roligt att vara med och se deras utveckling och hur dom gör övningar bättre och bättre och får mer kontroll över hästarna.
Jag blir lite lätt trött på skolan när dom inte kan ta in bra vikarier som INTE SKRIKER PÅ ELEVERNA! 
Den vikarien vi har nu är hur dålig som helst och hon har svårt med språket (Vilket egentligen inte har någon större betydelse så länge man kan lära ut på ett bra sätt.) som gör att när hon idag skrek på klassen så att det hördes genom dörren och hon skrek inte ens på svenska och det kan väl vara bra om hon vill att vi ska förstå vad hon menar!

Kommentarer
Postat av: evie

Låter väldigt opedagogiskt (och oprofessionellt) att en lärarvikarie skriker åt eleverna... vissa borde inte jobba som lärare :)

2013-11-06 @ 18:36:50
URL: http://www.evieastrom.blogg.se
Postat av: Jonas

Omfg...Det där lät då inget vidare :S Och matte som är sjukt drygt i sig att förstå också -_-

2013-11-06 @ 21:30:03
URL: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu