Jag är väldigt snäll

Jag förstår faktiskt inte varför jag var i skolan igår. 
Vi jobbade inte på någon av lektionerna utan bara satt och pratade eller kollade på film. (Inte så stort fan av vikarier.)
Efter skolan åkte jag till gymmet och körde ganska intensivt på cykeln vilket gjorde att min rumpa domnade bort.. Läskigaste känslan ever!
Tog mig en långdusch efteråt och sedan satte jag mig i bastun och bara njöt.
Sen var jag en väldigt snäll kompis som åkte ca 4 mil en fredag kväll och kollade på när Oliver spelade match. 
Börjar tycka att det blir roligare och roligare att kolla på innebandy. 
Var en väldigt stolt kompis efteråt då han stod för alla Kristinehamn mål! *dultig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu