Hej mitt vinterland

Sista dagen på praktiken var precis lika bra som dom andra.
Vi tog en lite längra tur med Diane och Candra med mycket skritt och lite trav då det var så hårt i marken.
Jag tyckte att det var "varmare" i fredags än dom andra dagarna för att det inte blåste men det var i stället 5 minus men det var ganska behagligt.
Under resten av dagen fotade jag fölis, var ute med unghästarna, pysslade lite och förde över bilder på datorn så att jag slipper sitta och maila över dom.
För er som har missat så har ja varit på Hagalunds Hopp & Dressyravel i Kristinehamn och det har varit jätte trevligt och jag har haft världens bästa handledare!
På kvällen var det taco mys med klassen på Gårn och det ver verkligen jätte mysigt! Är riktigt stolt över min klass som lyckades göra det tillsammans utan att bråka eller något annat utan alla hjälpte till med allt.
 
Jag är riktigt trött på min kropp och hatar den just nu då jag är sjuk hela tiden och jag går varje dag och har ont i kroppen vilket inte är så trevligt.
Skulle vilja ha något mirakel piller som tar bort smärtan och gör mig frisk.
Så när det är som deppigast är jag glad att det finns personer som man kan prata med hela natten lång och få en att må bättre. Sådana personer bordet det finnas mer utav!
Jag har ändå en ganska snygg outfit måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu