Första dagen på praktiken

I måndags var jag sjuk och missade första praktik dagen och igår var jag ute och red Putte  men idag är det bara att ta sig i kragen och pallra sig ut till stallet.
Jag bor ute i torpet så jag har bara ca 3 min cykel väg till stallet där jag ska vara i stället för 3 mil buss resa.
Jag är på Hagalunds hopp & dressyr avel (där jag var i somras när jag trillade av och hamnade på sjukhuset) och det ska verkligen bli jätte kul!
Undrar om Diane har blivit något runderae om magen nu när det har gått 5 fyra månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu