Den eviga feber

Jag orkar inte ta allt om gårdagens tävling men det kommer i ett separat inlägg med bilder i morgon.
Att tillägga så vann jag faktiskt, väldigt stolt över hästapollen!
Idag har det varit en dålig dag då jag har haft feber och fick gå hem från jobbet efter halva dagen. (Ett litet tips: jobba inte med feber, det är inte så lyckat.)
Det var verkligen kaos på jobbet då vi var en man kort, hund utställning, kalas och jag med feber. Inte så lyckat.
Men något som var lyckat var spök övernattningen i helgen.
Vi skrämde bokstavligen skiten ur dom i ridhuset då som satt runt ett ljus och lyssnade på spök historier medans vi andra sprang runt i mörkret med musik, barn skrik, smällar på väggar mm. Rent sagt as kul!

Kommentarer
Postat av: Jenni Bloom

Nu låter jag läsarna välja vad jag ska lotta ut i nästa bloggtävling! Gå in och ge förslag på vad Du skulle vilja vinna!

2013-11-18 @ 12:20:34
URL: http://jennibloom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu